Πέμπτη, 28 Ιουνίου 2012

Καπνός στριφτού Philip Morris club cut

Αυτή η παρουσίαση είναι αφιερωμένη στον καπνό στριφτού Philip Morris club cut.


Ο καπνός στριφτού Philip Morris club cut παρασκευάζεται από την εταιρεία Philip Morris. Κυκλοφόρησε στην ελληνική αγορά τον Ιούνιο του 2012. Στη συσκευασία εικονίζεται ένας αριστοκράτης και ένας σκύλος και πίσω τους η υπογραφή του Philip Morris. Στη συσκευασία αναγράφεται το κείμενο: "Legend has it that Mr. Philip Morris only used the very best quality tobacco, with no added stems to the recipe. Then, like now, every stick a masterpiece." Ο καπνός στριφτού Philip Morris club cut κυκλοφορεί σε 2 εκδοχές, τον Philip Morris club cut κόκκινο και τον Philip Morris club cut μπλε.


Ο καπνός στριφτού Philip Morris club cut κόκκινος είναι αμερικανικό χαρμάνι μέτριου βάρους. Έχει πολύ πλούσια, απαλή γεύση και πολύ πλούσιο άρωμα. Στο χαρμάνι του περιέχει αρκετά πρόσθετα. Ο Philip Morris club rich cut κόκκινος είναι καπνός πολύ καλά κομμένος χωρίς κοτσάνια και σκουπιδάκια και με καλά επίπεδα υγρασίας.






Philip Morris club cut κόκκινος: 8/10


Ευχαριστώ τον Γιάννη Π. για το φωτογραφικό υλικό.

111 σχόλια:

  1. Ο καλύτερο καπνός που έχω δοκιμάσει μέχρι τώρα. Από άποψη προσθέτων είναι στα ίδια επίπεδα με τον marlboro 20gr αλλά νομίζω ότι δεν χρησιμοποιούνται οι ίδιες ουσίες. Εγώ που δεν μου αρέσει καθόλου ο καπνός στριφτού μπορεί και να τον καθιέρωνα αν δεν βαριόμουνα να στρίβω. Θα μπορούσε να βγει και σε έτοιμο τσιγάρο άλλωστε μοιάζει πολύ και πιστεύω θα σημείωνε μεγάλη επιτυχία. Η γεύση του σχετικά φυσική και το άρωμά του πολύ πλούσιο όχι 100% φυσικό αλλά στο χαρμάνι του περιέχει κατάξανθα ανατολικά. Τον δοκίμασα άφιλτρο που σε αντίθεση με τους περισσότερους καπνούς που άφιλτροι είναι άγευστοι αυτός και ο marlboro 20gr αναδεικνύουν μια ωραία πλούσια γεύση αν και κάπως ήπια. Με φίλτρα rizla ultra slim ήταν εξίσου καλός και μάλιστα απαλός ενώ συνήθως τα φίλτρα δίνουν σκληρότητα στο τσιγάρο. Τον κάπνισα με χαρτάκια καπνοπαραγωγών μέτρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. file mauro rodo wraio to blog kai oi gnwseis sou.exw na kanw mia erwtisi poia i gnwmi sou gia ton drum blonde?

      Διαγραφή
  2. Ασφαλώς προτείνω σε όλους να τον δοκιμάσουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπραβο Μαυρο Ροδο τελεια παρουσιαση.Ωραιος καπνος ειναι αλλα που και που βρισκω κανενα κοτσανι αλλα ενταξει δεν ειναι και ολλανδικος που ειναι γεματος.Τελος παντων ειναι αρκετα καλος καπνος.Και εγω θα τον καθιερωνα απλα μου φανηκε λιγο βαρυς με τα χαρτακια του καρελια και λιγο αγευστος με του παππου λεπτο ομως ητανε αρκετα καλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δηλαδή έχει περισσότερα ανατολικά απ τους marlboro?? Έτυχε να δοκιμάσεις τον μπλε??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σίγουρα έχει περισσότερα από τον κόκκινο έχει όμως και πρόσθετα, το σωστό να λέγεται. Τώρα πρέπει να είναι ο καλύτερος καπνός στην αγορά.

      Διαγραφή
  5. Εγω δεν τον εχω δοκιμασει ακομα εχω μπολικο απο τον κοκκινο οταν τον τελειωσω θα παρω τον μπλε να δω πως ειναι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σε όλη τη συσκευασία βρήκα μόνο 2 κοτσανάκια. Τα χαρτάκια Καρέλια τα βρήκα τελικά αλλά διστάζω να τα πάρω γιατί ασφαλώς φτιάχνονται από διαφορετική εταιρεία και απλώς έχουν το όνομα Καρέλια και επίσης φοβάμαι μήπως είναι σαν Rizla ή DRUM. Είχα δοκιμάσει από κάποιον αλλά είχε καπνό Old Holborn οπότε η δύναμη των χημικών υπερίσχυσε. Γενικά όταν καπνίζεις άφιλτρα κανονικά παίρνεις χοντρά τσιγαρόχαρτα, όταν βάζεις φίλτρο καλύτερα λεπτά τσιγαρόχαρτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Απλα εγω αυτα ειχα σπτι μου αυτα χρησιμοποιησα.Οτι εχει ο καθενας.Να ρωτησω κατι που εχω απορια ενας καπνος 20γρ ποσα τσιγαρα βγαζει περιπου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανάλογα. Σε κανονικό μέγεθος 20-30, σε slim 40-50.

      Διαγραφή
  8. Περιπου ποση πισσα νικοτινη εχει με χαρτακια καπνοπαραγωγων λεπτο και φιλτρο του παπου με ανθρακα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περίπου όσο και ένα έτοιμο κανονικό.

      Διαγραφή
    2. Δηλαδη περιπου 10 πισσα και 0,9 νικοτινη ή μπορει και πιο πανω;

      Διαγραφή
    3. Παραπάνω δεν νομίζω μάλλον παρακάτω.

      Διαγραφή
    4. Ευχαριστω για τις πληροφοριες μαυρο ροδο

      Διαγραφή
  9. Τον δοκιμασα και με χαρτακι gizeh ultra slim δεν μου αρεσε καιγοτανε αρκετα γρηγορα.Με Rizla Micron ετσι και ετσι και με Rizla γαλαζιο δεν μου αρεσε.Μου αρεσε μονο με καπνοπαραγωγων λεπτο.Να αναφερω οτι στις δοκιμες μου χρησιμοποιουσα φιλτρο του παππου με ανθρακα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. η τιμή του παιδιά?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Δοκιμασα και με χαρτακια Marlboro Rizla μαυρο και Καπνοπαραγωγων ροζ.Δεν μου αρεσε με χοντρο χαρτακι αυτος ο καπνος με λεπτο καπνοπαραγωγων ειναι ωραιος και λιγο με ροζ καπνοπαραγωγων.Οι δοκιμες μου παντα ητανε με φιλτρο του παππου με ανθρακα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Υπάρχει και σε έτοιμο πακέτο τσιγάρα, κόκκινο και μπλε, τιμή 3.20.

    Δεν το δοκίμασα, το είδα σε διαφήμιση στο περίπτερο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τι ενοεις φιλε οτι υπαρχουνε ετοιμα τσιγαρα Phillip Morris σαν τον καπνο με 3,20?Εγω ξερω στη σχεδιαση του καπνου τα 25αρια PM μονο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Εννοεί πως υπάρχουν ρε Γιάννη, τι δεν καταλαβαίνιες?? Υπάρχει πακέτο με την ίδια ακριβώς σχεδίαση και ίδια φυσικά ονομασία, 20αρι σε τιμή 3,20. Ούτε εγώ το δοκίμασα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ενταξει νομιζα οτι μονο τα 25αρια αλλαξανε εμφανιση δεν ειχα δει 20αρια γιαυτο

      Διαγραφή
  16. Είδα και εγώ την διαφήμιση. Βασικά το έτοιμο υπήρχε και απλώς άλλαξε εμφάνιση. Ο Κώστας Μ. μου είχε πει ότι είναι καλό αλλά δεν το έχω δοκιμάσει ακόμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Εγω που ρωτησα ενα περιπτερα (δεν καπνιζει ομως) λεει δεν του εχουνε πει τπτ για αλαγη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ρωτησα σημερα για τον μπλε καπνο δεν τον ειχε το συγκεκριμενο περιπτερο ελληψη λεει εχει ο καπνος αυτος ο μπλε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Παιδιά αγνοείστε σας παρακαλώ τα τρολαρίσματα, το μόνο που καταφέρνουν είναι να κάνουν την ανάγνωση κουραστική αναζητώντας πληροφορίες μέσα στην καυλωμάρα του κάθε μαλάκα. Όπως βλέπετε σχόλια τέτοιου περιεχομένου πάντα διαγράφονται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ακριβως αυτο πρεπει να κανουμε να τον αφηνουμε και καποια στιγμη θα βαρεθει και θα σταματησει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. παιδιά , επειδή μιλήσατε για τα έτοιμα Philip Morris κοστίζουν 3,00 ;h 3,20 ; Γενικά μπορώ να τα βρω εύκολα ; Στην Αθήνα τα έχω βρει , αλλά τώρα καλοκαίρι πάω επαρχία λεέτε να τα βρω για να τα δοκιμάσω ;
    ΓΕΝΙΚΑ μου αρέσουν πολύ lucky strike & camel από έτοιμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Υποθέτω ότι θα το βρίσκεις εύκολα μιας και μόλις κυκλοφόρησε αλλά δεν ξέρω την ακριβή τιμή, νομίζω 3,20 € το 25.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. το 20 κανει 3,00, πηρα προσφατα και ηταν πολυ καλο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ο μπλε βρισκεται ευκολα στην Αθηνα γιατι στο Ηρακλειο της Κρητης δεν τον βρισκω ψαχνω στην γειτονια μου που εχει 2 περιπτερα κανεις δεν τον εχει ο ενας λεει δεν μας εχουνε πει τπτ για τετοιο καπνο και ο αλλος οτι εχει ελληψη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Στην Αθήνα κανένας δεν βρίσκεται εύκολα. Πολλοί δηλώνουν άγνοια σε ένα περίπτερο όμως βρήκα και τους δύο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Καλησπέρα φίλε Μαύρο Ρόδο, πραγματικά συγχαρητήρια για το μπλογκ σου είναι άψογα ενημερωμένο και πολύ βοηθητικό. Θα ήθελα να σ κάνω μια ερώτηση: Καπνίζω εδώ και 5-6 χρόνια εργοστασιακό τσιγάρο και συγκεκριμένα το MURATTI AMBASSADOR το κλασσικό (όχι το γκολντ). Πραγματικά μπορώ να πω ίσως το καλύτερο τσιγάρο για μένα (πάντα) αφού δεν μου δημιουργεί φλέματα-κρυάδες στο λαιμό, και ευχαριστιέμαι το κάπνισμα του. Λόγω οικονομικής κρίσης δεν πάει άλλο και σκέφτομαι σοβαρά να το γυρίσω στον καπνό. Από ότι έχω διαβάσει στο μπλογκ σου, είμαι ανάμεσα στον ο Ολντ Χολμπορν λευκό και ο Βιρτζίνια τον κίτρινο. Ποιος από τους 2 είναι πιο κοντά στο Μουράττι που κάνω; Ή αν κανένας από τους 2 ποιον μου προτείνεις εσύ, που να είναι πιο κοντά στο Μουράττι. Καταλαβαίνω ότι πρέπει να δοκιμάσω αρκετούς ώστε να κατασταλάξω κάπου αλλά δεν υπάρχουν και λεφτά για πολλές δοκιμές. Εμπιστεύομαι τις γνώσεις σου πάνω στον τομέα γι αυτό σε ρωτάω. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Το Muratti δεν μοιάζει με κάποιον καπνό. Δεν θα σου πρότεινα αυτούς τους δύο μιας και ναι μεν είναι ελαφριοί απέχουν δε πολύ από το βιομηχανικό τσιγάρο. Καλύτερα δοκίμασε τους Marlboro Gold και αυτόν την παρουσίασης με φίλτρα άνθρακα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Να ρωτησω κατι γιατι στους καπνους δεν λενε περιεκτικοτητες πισσας νικοτινης;Οι περισσοτεροι δεν γραφουνε.Ειναι επιλογη της εταιριας να γραψει περιεκτικοτητες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ο καθένας βάζει διαφορετική ποσότητα καπνού και έτσι δεν μπορούν να καθοριστούν περιεκτικότητες. Κάποιες εταιρείες αναγράφουν περιεκτικότητες για κάποια ποσότητα αλλά δεν νομίζω πως υπάρχει κάποιο νομικό πλαίσιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Οπου νανε τελειωνει ο καπνος Stuyvensant και θα αγορασω αλλο καπνο.Ειμαι αναμεσα στον Phillip Morris μπλε στον Camel Essential και αμα βρω Cooper ποιο να παρω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Αυτο ειναι σιγουρο απλα σκεφτομαι πιο πολυ PM μπλε γιατι 1 δεν τον εχω δοκιμασει και ο κοκκινος ητανε ωραιος και 2 δεν ειναι πολλα γραμμαρια ενω ο Cooper ειναι 40γρ αν ειναι μαπα παει για πεταμα και το ιδιο και τα 6+ ευρω που θα δωσω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ε πάρε τον Philip Morris. Πάντως ο Cooper λένε ότι είναι μάπα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια χαρά είναι ο cooper κατά τη γνώμη μου. Βαρύς, χορταστικός, αρκετά ξερός (όχι δηλαδή σαν μ...ι) με αρκετά ανατολικά κ κυρίως φυσικός. Κάτι χολμπορν - μολμπορν τα έχει για πρωινό

      Διαγραφή
    2. Δεν τον έχω δοκιμάσει, αλλά καθαρά από ότι έχω ακούσει είναι πολύ χοντροκομμένος με εξωφρενικά πολλά σκουπιδάκια.

      Διαγραφή
  33. Τον ειχα ξεχασει τον Cooper.Μια μερα που πηγα στο περιπτερο που παρινω τσιγαρα μου ειπε οτι τον εφερε για ενα πελατη και τον θυμηθηκα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Aν τον βρεις φρεσκο τον Cooper παρ τον χωρις συζητηση.Ειναι βαρυς και χωρις προσθετα καπνος. Πολυ παρομοιος με τους American Spirit και Pueblo.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Τοτε θα τον δοκιμασω θα τον παραγγειλω και θα δω ποτε θα ερθει να τον αγορασω μιας και ειδα τα σχολια σας.Ευχαριστω για τις πληροφοριες σας με βοηθησατε αρκετα.Οταν τον δοκιμασω θα γραψω να σας πω τη γνωμη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Με πείσατε να τον αναζητήσω και εγώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Εγω εδωσα σημερα παραγγελια απο ενα περιπτερο.Σημερα λεει θα περασει ο προμηθευτης κατα τις 1 κ μιση δλδ τωρα αλλα θα παω πιο μετα κατα τις 3 να δω αν εχει φερει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Τελικα δεν ειχε σημερα που περασα ελληψη λεει εχει ο καπνος.Μου ειπε Δευτερα θα εχει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Καλά μην περιμένεις να τον βρεις εύκολα, στην Αθήνα σε καπνοπωλεία μόνο και 99% αρχαία πακέτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Μα τον παραγγειλα απο ενα περιπτερο που δεν φερνει καν για να τον εχω φρεσκο.Δεν θελω να το ρισκαρω απο αλλο καπνοπωλειο ή περιπτερο που εχει ηδη μπορει να πετυχω παλιο πακετο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Δοκίμασα τα έτοιμα νέα Philip Morris τα οποία βγαίνουν μόνο σε πολύ ελαφρύ με 4mg. Η γεύση τους όμως είναι πολύ πλούσια σαν κανονικού τσιγάρου. Δεν έχουν ιδιαίτερη διαφορά από τα παλιά, ουσιαστικά είναι απλώς δυνατότερα στη γεύση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Πήρα το Φίλιπ Μόρις τον κόκκινο. Γενικά αυτό τον καιρό καπνίζω πάλι Ντραμ, κι έτσι η γνώμη μου δεν μπιορεί παρά να είναι συγκριτική.

    Ο Φίλιπ Μόρις είναι πράγματι εξαιρετικά καλοκομμένος. Κάνει τον Ντραμ να μοιάζει σαν καμιά αυλή το φθινόπωρο, στρωμένη με πεσμένα φύλλα. (Ο Κούπερ βέβαια είναι ακόμη χειρότερος σ' αυτό το θέμα.)
    Είναι λίγο ελαφρύτερος, σε ευχάριστα επίπεδα για όποιον έχει συνηθίσει τα βαριά καπνά.
    Γεύση και άρωμα είναι βέβαια εντελώς διαφορετικά. Δεν ξέρω τι κάνουν από ποικιλίες και από πρόσθετα, αλλά το Ντραμ θυμίζει περισσότερο καπνό, ενώ το Φίλιπ Μόρις κάτι άλλο (ποτό; σοκολάτα;)...
    Οπωσδήποτε καλός καπνός. Τον προτείνω για μια δοκιμή. Εγώ δε θα τον καθιερώσω, αλλά σίγουρα δε μετανιώνω για το ένα πακέτο που πήρα.
    Νομίζω ότι μέσα στις τελευταίες μέρες κυκλοφόρησε ευρύτερα. Ήμουν μια εκδρομή στη Μακεδονία και τον έβλεπα συχνά τόσο στη Θεσσαλονίκη όσο και σε κοντινά θέρετρα και χωριά. Και τον μπλε (που δε δοκίμασα) επίσης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλος καπνος ποιοτικα,καλο κοψιμο,μηδεν σκουπιδακια.Αλλα αγευστος και ελαφρυς.Τον εγκαταλειψα μετα απο 5 τσιγαρα στην καβαντζα. Μαλλον χαρμανι Βιρτζινια,αν εχει και αλλα καπνα μεσα του,δεν τα νοιωθω.

      Διαγραφή
  43. Το τσιγάρο πάντως έπρεπε να βγει και σε κόκκινο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Αγορασα σημερα τον Cooper σε τιμη 6,30.Ητανε πολυ ξερος καπνος καμια σχεση με τους αλλους καπνους.Ειχε σκουπιδακια αλλα ενταξει δεν ειναι και ολλανδικος.Τον δοκιμασα με χαρτακια OCB μαυρα και φιλτρα καπνοπαραγωγων με ανθρακα.Δεν με ενθουσιασε πολυ ο καπνος αλλα δεν θα τον ελεγα και κακο.Μετριος μου φανηκε εμενα.Αλλα αυριο θα σας πω την πληρη γνωμη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Δεν μου φανηκε να εχει προσθετα εμενα αλλα και παλι δεν ειμαι ο ειδηκος σε αυτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Αφιλτρο μου αφνηνε μια ασχημη γευση στη γλωσσα.Με φιλτρο καπνοπαραγωγων και χαρτακι OCB μαυρο ειναι ωραιος με Mascotte λεπτο και Overtop μετριο δεν μου αρεσε.Πρωσοπικα δεν μου αρεσε πολυ θα του εβαζα ενα 5/10.Βεβαια αυτη η βαθμολογια ειναι συμφωνα με τα γουστα μου δεν θελω να παρω κανεναν στο λαιμο μου.Μπορει σε καποιον να αρεσει και να τον βρισκει καταπληκτικο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Τότε δεν το βλέπω να τον δοκιμάζω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Τωρα αμα θες δοκιμασε τον.Εγω εξαλου ηθελα να τον δοκιμασω μιας και ειναι Ελληνικος καπνος και με πεισανε απο το μπλογκ να τον αναζητησω.Ενταξει δεν ειναι χαλια καπνιζετε ομως

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Γενικά δεν μου αρέσει το στριφτό άρα αφού δεν έχει κάτι ιδιαίτερο μόνο τυχαία αν τον πετύχω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Πολλα παντως δεν λεει.Προσπαθησα να καπνισω το πρωι μετα απο 2 τσιγαρα βχας με επιασε που εμενα σπανια με πιανει τσιγαροβηχας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Οντως ειναι αρκετα βαρυς καπνος αλλα δεν μου αρεσει πολυ.Βεβαια θα τον κρατισω να καπνισω οσο μπορω.Δεν εδωσα 6,30 για πλακα.Αν εβγαινε και σε πιο μικρη συσκευασια πιστευω οτι θα ειχε μια μικρη κινηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Ο Cooper δεν ειναι για καθημερινο καπνισμα.Τουλαχιστον για εμενα.1 με 2 τσιγαρα την ημερα ειναι μια χαρα αλλα για εμενα που κανω γυρως στα 5 την ημερα μπορει και παραπανω.Ειναι παρα πολυ βαρυς καπνος για εμενα και ο μονος λογος που τον καπνιζω ακομα ειναι γιατι εδωσα 6,30 για να τον αγορασω και περιμενα μερες να τον φερει ο περιπτερας για να τον εχω φρεσκο.Εχει οντως παρα πολλα σκουπιδακια υπερβολικα πολλα.Μπορει να τον πεταξω ή να τον δωσω τον καπνο γιατι δεν μπορω τοσο βαρυ καπνο εγω αλλα παντως αξιζε την δοκιμη δεν λεω αυτο αλλα επρεπει η ΣΕΚΑΠ να βγαζει και πιο μικρες συσκευασιες του Cooper

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Έβγαζε παλιά, νομίζω έβγαζε και μία ελαφρύτερη εκδοχή αλλά έχει σταματήσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Κριμα που δεν βγαζει μικρες συσκευασιες πια εμενα θα με βολευε πολυ γιατι ειναι βαρυς καπνος και 40γρ ειναι πολυς για εμενα για αλλους μπορει να τους συμφαιρει.Δεν πρεπει να πουλουσε πολυ φαινετε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Ακόμα και στην Ξάνθη πολλοί δεν γνώριζαν ότι κυκλοφορεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Ο Καπνος Cooper?Παραξενο πολυ μιας και η ΣΕΚΑΠ ειναι στη Ξανθη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Απορω παντος πως ο μπλε εχει ελληψη αν εχει ακομα.Οταν μου το ειπε ο περιπτερας περασα μετα απο 2 μερες σε ενα μεγαλο και ητναε γεματο με καπνους Phillip Morris μπλε και κοκκινο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Δεν τους φέρνουν, δεν έχουν έλλειψη. Τι είναι να έχουν έλλειψη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Μα αυτο αναρωτιεμαι και εγω ελεγα μπας και το λενε ετσι για να σε ξεφορτοθουνε και μαλλον αυτο κανον

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Να ρωτησω κατι ασχετο με την αναρτηση.Τα χαρτακια Mascotte ειχες πει Μαυρο Ροδο οτι ειναι τυπου Α.Δεν σε κατηγορω για τπτ απλα και εμενα μου φανηκαν ετσι γιατι κανανε τον Stuyvensant πιο ελαφρυ.Σημερα λοιπον κοιταξα τυχαια πισω απο το χαρτακι το Mascotte Bleu και ειχε ενα Β κυκλομενο.Μου φανηκε αρκετα παραξενο γιατι εκανε πιο ελαφρυ τον καπνο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Τα απλά Mascotte λέω. Σε πράσινο κουτί χοντρά τσιγαρόχαρτα. Ούτε τα Mascotte blue, ούτε τα Mascotte silver. Τα απλά Mascotte.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Εγω νομιζα ολα τα Mascotte και αγορασα αυτο επειδη ητανε λεπτο.Παντως καλο ειναι τα χαρτακια να γραφουνε τι τυπου ειναι σαν το Mascotte Bleu που απο πισω γραφουνε Β

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Όσα χαρτάκια φτιάχνει η Gizeh το γράφουνε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν αγοραζω Gizeh λογω του μεγεθους τους.Μονο το ultra slim λαχανι εχω αγορασει.Καλα ειναι τα Gizeh χαρτακια;

      Διαγραφή
    2. Δεν θα το έλεγα μετά την αλλαγή συσκευασίας έχουν χαλάσει πολύ. Τι εννοείς λόγω μεγέθους κανονικό μέγεθος έχουν εκτός από την εκδοχή ειδικά για slim τσιγάρο.

      Διαγραφή
    3. Επειδη τα Gizeh ειναι λιγο μικροτερα σε μεγεθος σε σχεση με ριζλα πχ και δεν με πολυβολευουνε αυτο ενοω

      Διαγραφή
  64. Να ρωτησω γενικα απο ολους τους καπνους στριφτου ποιο ειναι ελαφριοι (οχι αερας) αλλα ταυτοχρονως καλοι;
    Σταυρος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Όλοι οι ελαφριοί που έχουμε είναι κακής ποιότητας. Δοκίμασε τον Marlboro gold και τον DRUM γαλάζιο που είναι μέτριοι, ο Marlboro gold προς το ελαφρύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Ο Phillip Morris μπλε λεει τιποτα γιατι σκεφτομαι να τον αγορασω λογω υψηλης βαθμολογιας του κοκκινου
    Σταυρος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Δεν τον έχω δοκιμάσει αλλά νομίζω ότι θα είναι καλός. Γενικά σαν καπνός δεν έχει να επιδείξει και πολλά από άποψη χαρμανιού. Ένα αμερικάνικο χαρμάνι με πολλά Virginia είναι. Η ποιότητά του είναι που τον κάνει ενδιαφέρον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Παιδιά σήμερα το πρώι τον αγόρασα για πρώτη φορά αλλά δεν κατάλαβα ούτε το άρωμα του ούτε τη γεύση του που λες Μαύρο Ρόδο ότι είναι πολύ πλούσια. Το να είναι μπαγιάτικος ο καπνός το αποκλείουμε άρα φταίει μάλλον ο συνδιασμός χαρτάκι φιλτράκι. Εγώ χρησιμοποίησα μαύρο χαρτάκι ρίζλα και φίλτρο ενεργού άνθρακα καπνοπαραγωγών λεπτό. Έχεις να μου προτείνεις κάποιο καλύτερο συνδιασμό μπας και σωθεί η κατάσταση?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Άφιλτρο ρε Καπνοπαραγωγών κανονικό, τον κάπνισα εγώ και μερικά με φίλτρο rizla ultra slim. Τα φίλτρα άνθρακα κόβουν πολύ από τη γεύση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Κοβουν την γευση;;;;Δηλαδη εγω που το καπνισα με ανθρακα και μου φανηκε καταπληκτικος με κανονικο θα μου φανει πολυ ανωτερος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Εμενα παντα μου αρεσανε τα φιλτρα ανθρακα απο αισθητικη αποψη βεβαια και επερνα συνεχεια δεν με ενοχλουσανε και τα βρηκα βολικα.Απλα ψιλοδυσκολευομαι να στριψω με 8mm μιας και ειχα συνιθησει 6mm αλλα το συνιθιζεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Καθιέρωσα τα φίλτρα άνθρακα (swan, δεν έχω δοκιμάσει άλλα) εδώ και κανά χρόνο επειδή το δάχτυλο που κράταγε το τσιγάρο μου κιτρίνιζε με τα απλά super slim φίλτρα. Εν τέλει, το ότι τα φίλτρα άνθρακα έχουν χαρτάκι στο εξωτερικό τους (για να συγκρατούν τον άνθρακα κτλ) βοηθούσε πολύ. Τα χρησιμοποιώ με γαλάζια rizla. Αν έχετε καμιά συμβουλή για χαρτάκια / φιλτράκια πείτε, απλά πρέπει να τα πάρω ψιλομαζεμένα γιατί τα περίπτερα κτλ από ποικιλία είναι πολύ μυστήρια...

    Δοκίμασα και τον philip morris by the way, καλός μεν, μέχρι εκεί. Δεν μετάνιωσα που τον πήρα, δεν τον πέταξα, αλλά όταν τελείωσε i returned to van nelle.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Με τους ολλανδικούς ταιριάζουν τα λεπτά χαρτάκια όπως τα OCB και από φίλτρα άνθρακα τα Rolling θα πρότεινα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Δοκιμασα και τον Phillip Morris μπλε και μου φανηκε πολυ καλος καλυτερος απο τον κοκκινο κατα τη γνωμη μου.Τον δοκιμασα με χαρτακια OCB μαυρα και Rizla ultra slim με ανθρακα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. loipon as po go tin diki mou gnomi .to philip morris se kapno to papnizo edo k 2 mines peripou imoun efxaristimeni polu mou arese perissotero apo ta tsigara tis idias markas.omos tis teleftees 2 evdomades pou prno ton kapno sinexos mesa vrisko kotsania k skoupidia kati mavra pou moiazoun me skata pontikiou...giafto k ta allaksa katefthian dioti sixathika!!!!!prosekste ta ola afta pou sas eipa mipos k diorthothei kati!!!efxaristo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Εγω κανω phillip morris κοκκινο εδω και 2 βδομαδες και μου φαινεται αρκετα καλος, αν και εχει πολλα αρκετα σκουπιδακια οπως αναφερει και η κοπελα απο πανω. Τον στριβω με rizla μαυρα και φιλτρακια rizla ultra slim.. Εχει κανεις να μου προτεινει κατι καλυτερο ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Κοπελιά με το προπροηγούμενο μήνυμα, τον κόκκινο εννοείς ή τον μπλε;
    Αυτά τα μαυράκια που λες τα έχω δει σ' άλλους καπνούς, δε θυμάμαι σε ποιον. Ίσως Ντραμ, μιας και αυτόν έχω καπνίσει πιο πολύ, αλλά δεν είμαι σίγουρος. Δεν ξέρω τι είναι αλλά δε μου φάνηκαν σιχαμένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Παιδιά δεν γνωρίζω για την αλλαγή αλλά τα μαυράκια είναι άτσαλα κομμένος καπνός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Φιλε Μαυρο Ροδο οπως ισως εχεις δει και απο αλλα ποστ μου,ημουν καπνιστρια Philip Morris κοκκινων πανω απο 5 χρονια και φανατικη των εργοστασιακων. Τωρα καπνιζω τον Marlboro κοκκινο απο τον οποιο ειμαι 100% ευχαριστημενη, και ναι, απευθυνεται σε καπνιστες εργοστασιακων και οχι σε χαρμανηδες με αρωματα κτλ. Θα ηθελα να σε ρωτησω, αν εχεις δοκιμασει αυτον τον Philip Morris, πιστευεις οτι ειναι ακομα πιο κοντα στα εργοστασιακα αντιστοιχα ; Θα μου τον προτεινες αντι του Μarlboro ή ειναι πιο αρωματικος?

    Σοφια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι όντως πιο αρωματικός αλλά όχι με την έννοια των αρωμάτων μοιάζει αρκετά με έναν βαρύτερο Marlboro gold. Θα σου τον πρότεινα, προσωπικά μου άρεσε και είμαι από τους καπνιστές που απεχθάνονται το στριφτό.

      Διαγραφή
  80. Γεια χαρα σε όλους και σε όλες.
    Εδώ και κανα 3μηνο καπνίζω τον καπνό Καρέλια (τον πορτοκαλί)με χαρτάκια καπνοπαραγωγου τα λεπτα και φιλτρακια swan ultra slim με ενεργο ανθρακα. Είμαι απόλυτα ευχαριστημένος! Πριν γυρισω σε καπνο κάπνιζα filip morrisτσιγαρα τα μπλε. Τώρα βλέποντας οτι υπαρχει καπνος filip morris είπα να δοκιμάσω. Επειδη ομως θελω να ειναι στ βαρος στα επιπεδα του καρελια, να αξιζει να δοκιμασω τον μπλε; Επισης σκεφτομαι να δοκιμασω και τον van nelle(μπλε ή κοκκινο?)
    Acheron

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αξίζει είναι καλός καπνός και σχετικά ελαφρύς, ο van nelle βγαίνει μόνο σε μπλε πλέον και ο κόκκινος ήταν ουσιαστικά μέτριος.

      Διαγραφή
  81. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. πια φιλτρακια και χαρτακια μοθ προτινετε για τον καπνο PM?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Τελευταια πριν κανενα μηνα δηλαδη δοκιμασα τον Phillip Morris μπλε.Ηταν αθλιος καπνος καμια σχεση με οταν πρωτοβγηκε.Αφηνε μια πικρη γευση και μια ξινιλα.Δεν ξερω εαν προκειτε για κακη παρτιδα ή αν χαλασε τελειως ο καπνος αυτος.Για τον κοκκινο ακουσα απο μια φιλη μου οτι χαλασε επισης.Δεν ξερω ομως 100% τι συμβαινει ας ελπισουμε να ηταν απλα μια κακια παρτιδα και να μην εχει την ιδια μοιρα με τον Marlboro κοκκινο που χαλασε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. exw parei kapno apo gnwsto mou pou ton ftiaxnei o idios ,,, sto aerostegos kleismeno sakoulaki sapise elafros giati itan sxetika ugros ... mporw na kanw kati gia na min ton petaksw? tha kapnizete meta ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. Δοκίμασα τον συγκεκριμένο καπνό πρόσφατα και μου φάνηκε τουλάχιστον ευχάριστος. Ήπια και μεστή γεύση με λεπτό, ενδιαφέρον χαρακτήρα και ιδιαίτερη,σχεδόν γλυκιά αλλά πολύ ελαφριά επίγευση. Το άρωμα του εξίσου ευχάριστο και σίγουρα ανεκτό και από μη καπνιστές...
    Από άποψη βάρους έχει από απαλό έως μέτριο χτύπημα και κατεβαίνει εύκολα. Σε γενικές γραμμές, ουδέτερος, άλλα εξαιρετικά γλυκόπιοτος καπνός.


    Τον κάπνισα με χαρτάκι του παππού μέτριο και φιλτράκια του παππού, τα κλασσικά (τα μπλε των 5,5 mm) και παρατήρησα ότι το φιλτράκι έγινε κατάμαυρο. Δοκιμάζω τα συγκεκριμένα φιλτράκια και καπνό πρώτη φορά και δεν ξέρω τι ευθύνεται. Καμιά ιδέα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ή τα φίλτρα είναι πολύ καλά ή ο καπνός πολύ βαρύς ή "φορτωμένος", μάλλον το πρώτο.

      Διαγραφή
  86. Γενικά παιδιά η υγρασία του καπνού είναι καλή; Του κόκκινου; 2 φορές που δοκίμασα να τον αγοράσω ήταν εντελός ξερός μέσα ο καπνός... Μ΄πως φταίει το περίπτερο που τον έχει πολύ καιρό ίσως; ή έτσι είναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή